7. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ, ТЕРМІНИ ТА УМОВИ.
7.1. На всі стоматологічні роботи, які підпадають під гарантії, Виконавець надає Гарантійний талон, що дає Пацієнту право на безкоштовне усунення Виконавцем дефектів, які можуть виникнути під час гарантійного терміну згідно з положеннями цього Договору.
7.1.1. В кожному окремому випадку лікар з числа персоналу Клініки на свій розсуд обирає ефективну методику усунення дефекту.
7.2. При наданні Пацієнту медичних послуг, Виконавець встановлює наступні гарантійні терміни:
7.2.1. На послуги по відновленню анатомічної форми зуба (пломба, художня реставрація, інше), що надаються з використанням фото- та хімічного полімеризаційного матеріалу, надається гарантія терміном на 1 (один) рік з дати надання послуги;
7.2.2. На незнімні ортопедичні конструкції (коронки суцільнолиті, металокерамічні та без металеві, вініри, накладки, коронки на імплантатах, тощо) надається гарантія терміном на 1 (один) рік з дати надання послуги;
7.2.3. На знімні протези (бюгельні, нейлонові, з акрілу) надається гарантія терміном на 1 (один) рік з дати надання послуги. В даному випадку Претензії Пацієнтів відносно знімних (повністю або частково) зубних протезів можуть бути пред’явленні протягом гарантійного терміну за умови, якщо Пацієнт виконав рекомендації лікаря щодо:
• постійне користування конкретним протезом, оскільки інакше почнуться атрофічні зміни кістки щелепи, можливе поступове зміщення зубного ряду, тобто незабаром виникнуть порушення прикусу, жувальної функції і інші стоматологічні проблеми, які призведуть до того, що протез вже не буде прилягати належним чином;
• регулярного та грамотного дотримання правил особистої гігієни ротової порожнини (вранці та ввечері чистити зуби та зубні протези, полоскати ротову порожнину та зубні протези після кожного вживання їжі, використовувати спеціальні таблетки для чищення протезів);
• відвідування лікаря для коригування протезів (ні в якому разі не проводити самостійно корекцію знімних протезів та їх лагодження);
• звертатися до лікаря негайно при появі ускладнень чи зламу протезів. У разі недотримання Пацієнтом будь-якої умови, передбаченої в попередньому пункті, гарантійні зобов’язання Виконавця припиняються та Пацієнт втрачає право висувати вимоги, пов’язані з недоліками наданих Послуг в період дії гарантійного строку.
7.2.4. Щодо встановлення імплантатів:
• якщо протягом 12 місяців після проведеної операції відбувається відторгнення імплантату – повторну імплантацію Виконавець проведе безкоштовно, але в тому випадку, коли Пацієнтом виконані Гарантійні умови передбачені цим Договором, є сприятливі умови для встановлення імплантата, протезування не проводилося фахівцями інших клінік.
• якщо відбувається відторгнення імплантату протягом 12 місяців після протезування Виконавцем – повторна імплантація проводиться безкоштовно, а протезування проводиться з 70% оплатою у разі дотримання Пацієнтом вищезгаданих умов.
• якщо відбувається відторгнення імпланту після протезування в іншій клініці, то повторна імплантація можлива лише при повній оплаті послуги.
• якщо відбувається відторгнення імпланту, а Пацієнт планує його повторне встановлення в іншій клініці, то грошові кошти, які були та будуть витрачені на проведення імплантації, не відшкодовуються.
7.2.5. Гарантія на коронки для молочних зубів та пломби з фото- та хімічного полімеризаційного матеріалу складає 6 (шість) місяців з дати надання послуги.
7.3. У випадках, коли через специфіку стоматологічної роботи (послуги) неможливо визначити гарантійні терміни, Лікар встановлює і роз’яснює Пацієнту відсоток успішності лікування в кожному конкретному випадку це стосується:
• лікування і переліковування кореневих каналів;
• професійної гігієнічної чистки порожнини рота;
• тимчасової пломби;
• пластмасової коронки;
• деяких видів ортодонтичного лікування;
• хірургічних операцій (резекцій верхівки кореня, видалення зуба, імплантації та ін.);
• лікування запалення ясен і оточуючих зуб тканин;
• лікування при діагнозі «парадонтит»;
• відбілювання зубів;
• лікування за бажанням Пацієнта зубів, що мають показання до видалення;
• установки пломб в зубах, що мають показання до протезування.
7.3.1. У зв’язку з тим, що лікування кореневих каналів не має гарантійного терміну, після первинного ендодонтичного лікування протягом року, при дотриманні Пацієнтом умов, про які йдеться мова у пункті 7.4. цього Договору, у разі виникнення необхідності повторного лікування кореневих каналів, Виконавець надає знижку на вартість повторного лікування того самого зуба, а саме:
• за перелікування кореневих каналів Пацієнт сплачує 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості наданих стоматологічних послуг;
• відновлення зуба постійною пломбою здійснюється Виконавцем за гарантією безкоштовно за умови, якщо при попередньому лікуванні пломба була встановлена в нашій клініці та надано оригінал гарантійного талона;
• відновлення зуба коронкою здійснюється з оплатою 70% (сімдесят відсотків) від вартості послуги за умови, якщо при першому лікуванні коронка була встановлена в нашій клініці;
• за умови, якщо результат переліковування Виконавцем не буде позитивним і зуб буде видалений Пацієнт сплачує 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості наданих стоматологічних послуг;
• у випадку видалення зуба його подальше протезування здійснюється з оплатою в розмірі 70% (сімдесят відсотків) від загальної вартості послуги.
7.3.2. При лікуванні глибокого карієсу, якщо результат виявився негативним, протягом року з дати лікування, при дотриманні Пацієнтом умов, які перелічені у пункті 7.4. цього Договору, Пацієнт має право на безкоштовне відновлення зуба пломбувальним матеріалом. В даному випадку оплата за лікування кореневих каналів вноситься Пацієнтом в повному обсязі згідно Прайс-листа Виконавця.
7.4. Для дотримання Виконавцем гарантійних зобов’язань Пацієнт повинен обов’язково виконати Умови гарантійного обслуговування:
7.4.1. Надати оригінал гарантійного талона.
7.4.2. Виконувати всі рекомендацій до, під час і після лікування;
7.4.3. Дотримуватися правил гігієни порожнини рота (індекс гігієни порожнини рота ІГ <= 2).
7.4.4. Проходити профілактичні огляди, рекомендовані медичним працівником Виконавця, кожні 6 місяців.
7.4.5. Виявлені недоліки нашої роботи Пацієнт повинен виправляти тільки в Клініці.
7.5. Гарантія не надається:
7.5.1. На будь-які роботи на зубах, канали яких раніше були проліковані не Виконавцем. Переліковування таких зубів є дуже ризикованим і непередбачуваним процесом, в той самий час переліковування кореневих каналів є однією з найбільш дорогих і ресурсомістких маніпуляцій. Незважаючи на те, яким буде результат перелікування зубів та кореневих каналів Пацієнт сплачує повну вартість наданих стоматологічних послуг згідно з прейскурантом ( прайс листом) Виконавця.
7.5.2. На роботи по ремонту зубних протезів, що були виготовлені в інших медичних закладах.
7.5.3. На лікування дітей у випадку їхньої невідповідної поведінки під час лікування.
7.6. Гарантійні строки можуть бути змінені:
7.6.1. Через неявку пацієнта в термін, зазначений лікарем, або в зв’язку з недотриманням лікарських рекомендацій і призначень;
7.6.2. У разі неналежних показників індексу гігієни порожнини рота, а саме коли індекс гігієни незадовільний (2,1 – 2,5 бали); поганий (2,6 – 3,4 бали ); дуже поганий (3,5 – 5,0 бали), гарантія на всі роботи може бути частково або повністю знята, про що робиться відповідний запис у медичній карті Пацієнта.
7.6.3. Якщо лікування не завершено або були залишені каріозні зуби, старі пломби, що не відповідають критеріям та ортопедичні конструкції, що є постійним джерелом карієсогенної інфекції і потребують заміни, термін гарантії на всі виконані роботи зменшується вдвічі.
7.6.4. У разі надання Пацієнтом недостовірних відомостей при оформленні медичної документації Виконавець має право відмовити Пацієнту в гарантії на виконані послуги або скоротити терміни її дії.
7.6.5 Терміни гарантії можуть встановлюватися лікарями Виконавця індивідуально для кожного виду стоматологічних послуг, про що Виконавець повинен повідомити Пацієнта та зробити відповідний запис у медичній карті. Ці терміни в залежності від клінічної ситуації можуть мати розбіжності з стандартними термінами гарантій, прийнятими Виконавцем
7.7. Гарантія анулюється:
7.7.1. При будь-якому самостійному втручанні пацієнта в стоматологічну конструкцію;
7.7.2. При одночасному лікуванні одного та самого захворювання або зуба в іншій стоматології без попереднього повідомлення лікаря і відповідного запису в медичній карті;
7.7.3. Пацієнт повинен з’являтися на профілактичні прийоми 1 раз в 6 місяців, у разі неявки гарантійні зобов’язання анулюються.
7.7.4. В разі втрати ортопедичної конструкції, при її розцементуванні.
7.7.5. Якщо Пацієнт знав, але приховав інформацію про стан свого здоров’я, який може впливати на результат лікування.
7.7.6. Гарантія не поширюється на випадки наслідків травм і захворювань, які призвели до порушення стану зубощелепної системи (переломи зубів і щелеп, кісток лицьового скелета, важкі системні захворювання, променева та хіміотерапія, оперативні втручання і т.п.).
7.8. У разі виникнення ускладнень:
7.8.1. Негайно повідомляти про всі ускладнення або відхилення, що виникли в процесі лікування та після лікування в гарантійний термін.
7.8.2. У разі виникнення ускладнень, відхилень в процесі лікування або при виявленні дефектів пломб, зубних протезів, тощо, протягом гарантійного строку звернутись в Клініку, не вдаючись до допомоги інших закладів охорони здоров’я. В іншому випадку Пацієнт втрачає право гарантійного обслуговування.
7.8.3. При виникненні невідкладної ситуації та відсутності можливості звернутися до фахівців нашої клініки Пацієнт має право звертатися за допомогою в інші медичні установи та зобов’язаний у строк до трьох днів, а за можливості – негайно сповістити про це Виконавця у будь-який спосіб. У випадку, якщо Пацієнт хоче зберегти гарантійні зобов’язання, щодо раніше наданих Виконавцем стоматологічних послуг обов’язковим є надання з іншого лікувального закладу виписки з медичної карти, рентгенівських знімків, результатів обстеження і лікування, які б підтвердили необхідність в негайному втручанні (наприклад, гострий зубний біль, ін.), а також надання доказів, що підтверджують обставини за яких було не можливим відвідування наших фахівців (наприклад відомості про фактичне місце перебування, транспортний чи електронний квиток, інше).
7.8.4. Виконавець не компенсує (не відшкодовує) суму витрат у будь-якому розмірі, понесених Пацієнтом в інших медичних закладах на повторне лікування, а за необхідності проводить повторну роботу шляхом надання стоматологічних послуг відповідно до гарантійних зобов’язань, які передбачені умовами цього Договору.
7.8.5. Пацієнту не повертаються грошові кошти сплачені за попередньо надані стоматологічні послуги Виконавцем не залежно від того, чи скористався Пацієнт правом повторного гарантійного лікування в клініці Виконавця чи ні.
7.8.6. При виникненні гарантійної ситуації вироби з прихованими дефектами та недоліками конструкції підлягають поверненню Виконавцю.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
8.1. У разі порушення Пацієнтом/Замовником своїх обов’язків (п.5.3. Договору) Виконавець знімає з себе відповідальність за можливі наслідки або ускладнення, що виникли у Пацієнта/Замовника.
8.2. У разі неявки Пацієнта/Замовника більше тижня (від призначеного терміну) при виготовленні ортопедичних робіт Виконавець знімає з себе відповідальність за можливу зміну умов фіксації в порожнині рота Пацієнта/Замовника. В даному випадку Пацієнт/Замовник зобов’язаний компенсувати Виконавцю 50% (п’ятдесят відсотків) вартості роботи.
8.3. У всіх інших випадках сторони несуть відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.
8.4. Сторони не несуть відповідальності за невиконання своїх зобов’язань за цим Публічним договором, якщо це невиконання стало наслідком дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин, як то: пожежі, стихійне лихо, військові дії, громадські заворушення, епідемії, блокади, страйки, землетруси, повені, а також інші дії чи події), які виникли поза волею Сторін і яких Сторона не могла уникнути та передбачити.
8.5. При настанні обставин, визначених у п.8.4. даного Публічного договору, Сторона, для якої вони настали, зобов’язана не пізніше ніж у семиденний строк з дати їх виникнення письмово повідомити про це іншу Сторону. Належним підтвердженням факту настання та строку дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) є документ, виданий уповноваженим органом у порядку встановленому чинним законодавством України.
8.6. Виконавець звільняється від відповідальності якщо настання шкоди чи ускладнень відбулось не з вини Виконавця.
8.7. Не є показником неналежної якості наданих Виконавцем Послуг:
• ускладнення та інші побічні ефекти втручання, що виникли внаслідок біологічних особливостей організму Пацієнта, якщо Послуги надані з дотриманням всіх необхідних дій і умов, що пред’являються до послуг даного виду;
• можливий дискомфорт, що викликаний специфікою медичних методик і є наслідком реакції організму на фізичний, хімічний вплив препаратів, які проходять протягом розумного строку і про які Пацієнт був заздалегідь повідомлений лікуючим лікарем.
8.8. Виконавець звільняється від відповідальності за результат наданих Послуг та за шкоду, заподіяну здоров’ю Пацієнта, у випадках:
• невиконання Пацієнтом призначень та рекомендацій лікуючого лікаря, Плану лікування;
• неявки чи несвоєчасної явки Пацієнта на заплановані прийоми чи контрольні медичні огляди;
• відмови Пацієнта від продовження лікування та/або дострокового розірвання Договору;
• неповідомлення, невчасне повідомлення Пацієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров’я (анамнез), наявні шкідливі звички чи повідомлення завідомо неправдивих відомостей;
• отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я або в інших медичних спеціалістів;
• несвоєчасного повідомлення Пацієнтом лікаря про ускладнення, що виникли під час дії Договору;
• використання лікарських засобів та медичних виробів неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;
• виникнення алергії або неприйняття медичних препаратів або матеріалів, дозволених до застосування;
• розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням послуг за цим Договором.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
9.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством.
9.2. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Пацієнтів/Замовників, шляхом його розміщення (оприлюднення) на Сайті Виконавця.
10. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ПАЦІЄНТА
10.1. Конфіденційною за цим Договором визнається інформація про факт звернення Пацієнта за медичною допомогою, встановлений діагноз, перелік наданих Послуг, а також інша інформація, яка відповідно до чинного законодавства є конфіденційною (інформацією з обмеженим доступом).
10.2. Виконавець бере на себе зобов’язання щодо дотримання конфіденційності інформації, отриманої під час виконання цього Договору.
10.3. Виконавець декларує, що зобов’язання щодо конфіденційності, передбачені цим розділом, мають безстроковий характер і зберігають свою чинність після закінчення строку дії цього Договору.
10.4. Персональні дані збираються з метою охорони здоров’я, встановлення медичного діагнозу, для забезпечення лікування та надання медичних послуг (п. 6 ч. 2 ст. 7 Закону України «Про захист персональних даних»).
10.5. Приєднуючись до даного договору, на підставі ст.11 Закону України «Про захист персональних даних», Пацієнт/Замовник приймає рішення про надання своїх персональних даних Виконавцю, і дає згоду на їх обробку шляхом ведення автоматизованих баз даних, механічним та ручним способом.
10.6. Склад та зміст персональних даних Пацієнта, що обробляються Виконавцем:
10.6.1. загальні дані (в тому числі, але не виключно: прізвище, ім’я, по батькові, стать, дата та місце народження, адреса реєстрації та місце проживання, сімейний стан, засоби зв’язку);
10.6.2. спеціальні дані, що стосуються стану здоров’я Пацієнта (в тому числі, але не виключно: факт звернення за медичною допомогою, медична інформація про особу, що містить не лише свідчення про стан здоров’я, а й про історію хвороби, запропоновані дослідження і лікувальні заходи, прогноз можливого розвитку захворювання, наявність ризику для життя і здоров’я, відомості про наявність групи інвалідності, генетичні дані тощо).
10.7. Виконавець зобов’язується забезпечити конфіденційність та безпеку персональних даних Пацієнта під час їх обробки. Працівники Виконавця здійснюють обробку персональних даних Пацієнта виключно у зв’язку з виконанням їхніх професійних обов’язків та зобов’язуються не допускати розголошення персональних даних, які були їм довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням професійних обов’язків.
10.8. У разі якщо для отримання послуг в Клініці Пацієнт залучає перекладача, Пацієнт автоматично надає згоду на поширення Виконавцем такому перекладачу персональних даних Пацієнта та конфіденційної інформації про нього в обсязі, необхідному перекладачу для виконання його функцій.
10.9. Виконавець не несе відповідальності за розголошення інформації, наданої Замовником під час телефонних розмов та/або на електронної переписки та/або під час використання Сайту Виконавця, якщо таке розголошення сталося внаслідок обставин, які не залежали від волі Виконавця та не могли бути попереджені чи уникненні ним (зокрема, внаслідок хакерських атак, перехоплення інформаційних даних Сайту Виконавця, розміщення конфіденційної інформації Замовником на зовнішніх інформаційних ресурсах та/або веб-сайтах тощо).
11. ДОДАТКОВІ УМОВИ
11.1. Виконавець самостійно та на виконання вимог чинного законодавства України визначає умови Договору.
11.2. Зміни до цього Договору вносяться Виконавцем в односторонньому порядку та оприлюднюються на веб-сайті Виконавця та на паперових носіях в Закладі – на рецепції та/або в куточку (папці) споживача. Не розірвання Пацієнтом/Замовником Договору, вчинення ним підтверджувальних дій чи отримання Послуг свідчить про згоду Пацієнта/Замовника зі змінами, внесеними до цього Договору.
11.3. В разі виявлення розбіжностей між умовами цього Договору, оприлюдненими на офіційному сайті Виконавця та на паперових носіях у приміщенні Виконавця, пріоритет має примірник на паперових носіях.
11.4. На підставі ч.2 ст.10 Закону України «Про електронну комерцію» Пацієнт/Замовник дає свою згоду на отримання смс-повідомлень та розсилки на електронну пошту маркетингових акцій Виконавця та іншої інформації (нагадування про записи на прийом, запрошення на профілактичні огляди і т.д.) в рамках послуг виконавця.
11.5. Пацієнт/Замовник може відмовитися від смс та e-mail розсилки, зазначеної в п.11.4. цього Договору, звернувшись до адміністратора Виконавця за телефонами або адресою, вказаною в реквізитах Виконавця протягом робочого дня Виконавця.
11.6. Пацієнт/Замовник не заперечує проти проведення фото та відеозйомки під час лікування, а також використання даних матеріалів в наукових та рекламних цілях без зазначення персональних даних та зображень обличчя.
11.7. Пацієнт/Замовник дає згоду Виконавцю на надсилання інформації, що становить медичну таємницю, на номер телефону, електронну та/або поштову адресу (далі – контактні дані), вказані Пацієнтом/Замовником. Виконавець не несе відповідальності за будь-які ризики, пов’язані з відправкою інформації та неотриманням інформації за вказаними Пацієнтом/Замовником контактними даними.
11.8. Пацієнт/Замовник поінформований про те, що в приміщеннях Виконавця ведеться відеоспостереження.
11.9. Пацієнт/Замовник дає свою інформовану добровільну згоду на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення.
11.10. Медична картка стоматологічного хворого, форма добровільної інформованої згоди, анкета про стан здоров’я є складовими договору.
11.11. Пацієнт/Замовник поінформований, що Виконавець не бере участі в реалізації програми державних гарантій безкоштовного надання громадянам медичної допомоги.
11.12. Сторони погодилися на ведення запису телефонних розмов та можливість посилання на їх у разі виникнення спорів, а також при врегулюванні конфліктних ситуацій.
11.13. Всі можливі суперечки, що виникають в процесі виконання цього Договору, сторони будуть прагнути вирішити шляхом переговорів, а в разі недосягнення згоди – в судовому порядку.
12.РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ФОП Портянко Ганна Вікторівна
Місцезнаходження: 65039, м. Одеса, вул. Канатна , буд. 122 а, прим. 3
Ідентифікаційний код в ЄДРПОУ
2288603143п/р UA913204780000026008924892398 вБанк АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478
Рішення про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності
з медичної практики, реєстраційне досьє від 11.11.2020 № 496/Л-П
тел. 098 100 50 90
вебсайт:www.portdent.com.ua
e-mail: portdent21@gmail.com